Festivitat a la residència!

Ja s’han acabat les festes, nadal, sant esteve, cap d’any, any nou i reis! Em passat uns dies molt entretinguts i divertits i per això us volem deixar un recull d’algunes imatges d’aquests dies tan magnífics. Volem agrair a tots els participants, treballadors, col·laboradors i voluntaris que han contribuït a que els nostres avis es sentin molt més acompanyats i puguin gaudir de les festes de la millor manera possible! Moltes Gràcies!

Sorteig de Nadal

Caguem el tío amb els avis i els nens!

Concert amb Joan Roset

Esmorzar de  Nadal de voluntaris

Esmorzar de Nadal de voluntaris

Adoració Nen Jesús

Coral Xeremell

Visita dels Reis Mags d'Orient

Visita dels Reis Mags d’Orient

P.D. També volem que consti el nostre agraïment a tots els grups que no han quedat representats en aquestes imatges.

“I jò, ja tinc edat per ser voluntari/a?”

LA MILLOR EDAT PER SER VOLUNTARI/A

Moltes vegades m’he sentit la mateixapregunta: “I jò, ja tinc edat per ser voluntari/a?”. Hi ha qui pot pensar que és massa jove, qui és massa vell/a o qui no és ni prou jove ni prou vell/a.

La edat d’un/a voluntaria no es medeix en anys, es medeix en força, amor, entrega, solidaritat i en consciència. I en aquest sentit tots els nostres voluntaris i voluntàries son grans. Molt grans.

La Teresa en té 87 I la Noèlia 10 acabats de fer. Són la voluntaria més jove i la més gran. Vides i situacions ben diferents, però una gran necessiat en comú: la de fer quelcom pels altres, aportant cada una el seu gra de sorra per fer entre tots la estada dels avis a la residència una mica més agradable. I dono fè que entre elles i la resta de voluntaris i voluntàries aconseguiexen arribar a racons que cap professional, ni en la millor de la seva voluntat, pot arribar. Moltes gràcies a tots i totes!!

CIMG2343

Esmorzar de voluntaris

El passat dia 28 varem celebrar a la residència el tradicional . Ja fa anys que comptem amb voluntaris i voluntaries que ens ajuden en diferents tasques i fan la vida de molts dels nostres residents més agradable.

Aquest esmorzar és una oportunitat per posar en comú inquietuds, propostes i coneixer’s millor els uns als altres. D’aquesta manera, entre pa de pessic i xocolata vem passar una bona estona, divertida i molt enriquidora.

Voluntaris FCG

GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LA VOSTRA TASCA!