Els nostres voluntaris al Consell Comarcal.

Dissabte passat, la xarxa de voluntariat Senior del Consell Comarcal de l’Anoia, van presentar una exposició per mostrar diferents iniciatives de voluntariat a la nsotra comarca. Hi van assistir moltes entitats, com Càrites, Àuria i altres centres i associacions que ofereixen i/o reben l’ajut de voluntaris.

La Fundació Consorts Guasch hi vem tenir un paper especialment actiu mitjançant una voluntaria nostra, la Carmen Tarré, que va participar a la taula rodona que es va fer. Va parlar de la seva experiència i del que li aporta la tasca de voluntaria amb nosaltres. Es va expressar de manera clara i planera i va saber transmetre un missatge d’il.lusió que va arribar a tots els assistents de l’acte.
Moltes gràcies, Carmen!

Imagen 003