Les Festes de Nadal 2015

Quin Nadal que portem!

No em parat en cap moment… Moltes entitats de la Vila ens han vingut a veure i oferir-nos les seves actuacions!

Primer van venir el dissabte dia 19 l’Esbart Dansot al matí i a la tarda Les Sevillanes. Tot el dia ballant!

També em estat fent postals de Nadal per tots/es els residents.

El dimarts 22, el dia de la Loteria! Vam celebrar el nostre Bingo. L’Emilia, la Josefina i la Isabel van guanyar les tres paneres. Per la tarda el Gran Concert, nervis a flor de pell. LA CORAL VEUS AMIGUES, ho vam fer genial… el pròxim cantarem al Liceu!

El dimecres 23 va venir el Sr. Alfonso amb la seva guitarra i ens va fer passar un moment molt nostàlgic amb cançons de fa temps. També vam voler donar les gràcies a les Voluntaris/es que ens ajuden durant tot l’any.

El dia 24 a la vigília de Nadal, com cada any vam cagar el nostre tió, amb l’ajuda d’alguns infants. Pobre tió va portar regals per tots/es! I a continuació va venir el Mn. Adolf, ens va fer un petit concert amb l’harmònica i vam fer l’adoració al nen Jesús. El Bartolomé, la Fernanda i la Mª Juana van ser els protagonistes.

I el dia de Nadal, van venir els nens/es de la Coral Xeremell a cantar cançons de Nadal. I sobretot a encomanar-nos la seva màgia i il·lusió en aquestes festes!

Treballs manuals de Nadal

Han vingut nois i noies de l’escola Mare del Diví Pastor ha fer centres de Nadal. I també ens han fet un breu concert!  Compartir moments així són els que ens agraden. Ens encomanen la seva energia i nosaltres els regalem la nostra saviesa. “Compartir és viure i viure és estimar”

Els Amants de Lulu ens visiten

El Divendres passat van venir a veure’ns els Amants de Lulu, “Els  tres Europeus, Pep Massana, violí, Ulrike Kaese, violí  i Adria Bonjoch, guitarra, presenten durant prop de 2 hores els seus llocs musicals preferits a la audiència. Es mou el seu art amb una lleugeresa natural, sense fronteres, lliure del temps i amb cops de peu, palmades, pizzicatos i cantant… Un aire melancòlic, d´extàsis, o veloç, completen la seva excel.lent interpretació.”

Ha estat magnífic, ens ha fet remoure un munt de sentiments!